Medycyna estetyczna

Cena:

1 ampułka
(1 ampułka na jednego klienta)
od 1 000 PLN
Bruzdy nosowo-wargoweod 1 000 PLN
Kurze łapki, lwia bruzda,
zmarszczki pod oczami
od 1 000 PLN
Drobne zmarszczki czoła, zmarszczki palaczaod 1 000 PLN
Redukcja cieni pod oczami1 200 - 1 500 PLN
Redukcja doliny łez1 200 - 1 500 PLN
Zmarszczki marionetki, podnoszenie kącików ustod 1 000 PLN

Kwas hialuronowy

Jak wygląda zabieg:

Zabieg polega na iniekcji preparatu w kilku-kilkunastu miejscach. U osób z dużą wrażliwością na ból lekarz może zastosować miejscowe znieczulenie.

Na czym polega działanie:

Kwas hialuronowy występuje naturalnie w naszym organizmie. W połączeniu z włóknami elastyny i kolagenu decyduje o sprężystości, elastyczności i gładkości skóry. Dzięki swoim higroskopijnym właściwościom pozwala utrzymać właściwy stopień nawilżenia tkanek. Cząsteczki kwasu hialuronowego umożliwiając transport substancji odżywczych w głąb skóry oraz pobudzają produkcję kolagenu. Z wiekiem jego zawartość maleje, czego rezultatem jest pojawianie się zmarszczek, skóra traci na elastyczność, a kontur twarzy staje się mniej wyraźny. Ten proces można jednak skutecznie odwrócić, stosując zabiegi z użyciem kwasu hialuronowego.

Kwas hialuronowy można podawać praktycznie w każde miejsce na ciele. Wybór preparatu o właściwym składzie i konsystencji zależy od efektów, jakie chcemy uzyskać. Preparatów o małej gęstości używa się do likwidacji drobnych zmarszczek, natomiast tych o większej gęstości do modelowania twarzy i ciała.

Efekt:

Efekt po zabiegu jest natychmiastowy i utrzymuje się od 8 do 18 miesięcy. Na czas utrzymywania się efektu ma wpływ styl życia, rodzaj skóry, wiek, używki jak palenie papierosów, ekspozycja skóry na promieniowanie ultrafioletowe. Każde kolejne podanie kwasu hialuronowego wydłuża czas działania.

Jednorazowe wstrzyknięcie kwasu hialuronowego nie obliguje do kolejnych zabiegów. Nie ma efektu jo-jo. Po wchłonięciu preparatu skóra jest w lepszej kondycji niż przed zabiegiem.

Zalecenia po zabiegu:

Po wykonanym zabiegu można wrócić do codziennej aktywności. Najczęściej wstrzyknięcie wypełniacza nie powoduje śladów ani zasinień. Istnieje ryzyko pojawienia się niewielkiego obrzęku, zaczerwienienia czy siniaka, które można skorygować makijażem. Może powstać także zgrubienie w miejscu wstrzyknięcia. Wszystkie wymienione objawy ustępują w ciągu kilku godzin bez pozostawienia śladu. Po zabiegu przez kilka godzin nie należy wykonywać żadnych zabiegów pielęgnacyjnych twarzy.

• ciąża, okres karmienia piersią
  • infekcje skórne w miejscu zabiegu
  • stwierdzone uczulenie na kwas hialuronowy
  • niewyrównane zaburzenia autoimmunologiczne, nowotworowe, niewyrównana cukrzyca